De missie hebben om elkaar beter te maken, dat is waar Allinco voor staat. Maar wat betekent dat eigenlijk als je bijvoorbeeld een carrière ambieert in de ICT? Daar geven we graag antwoord op, evenals wat we eraan doen om (technisch) talent volledig tot bloei te laten komen.
Als je nog aan het begin van je technische carrière staat dan kun je bijvoorbeeld op de service- en supportdesk beginnen. Het interessante is dat je door het geven van eerstelijns support onze klantomgevingen leert kennen. ‘Elkaar beter maken’ betekent daarnaast dat medewerkers de mogelijkheid krijgen om ICT-gerelateerde certificaten te behalen en bijvoorbeeld van Junior Support Engineer door te groeien naar Medior Engineer (lees hier over deze ervaring van Mert). Je kunt vooral groeien omdat je mee op pad kunt naar klantafspraken met Senior Support Engineers. De praktijk is immers de beste leerschool.
Waarom kiezen ICT-allrounders voor Allinco? Vaak is dat omdat we vinden dat je mensen met ervaring veel zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en vrijheid moet geven. Menselijke aandacht voor de klant (dus oprecht klantcontact) vinden we bovendien belangrijker dan het invullen van servicetickets of onnodige administratieve handelingen: we houden van de kortst mogelijke lijnen. Bij Allinco werken we als team wat betekent dat je ook jouw kennis deelt met collega’s.
Het elkaar beter willen maken zit in onze genen en levert vooral ook voordelen voor onze klanten op. Denk daarbij aan:
Neem contact met ons op als je daar eens over door wilt praten.
Vraag het onze specialist